יום ראשון, 12 באפריל 2009

פק"ל שופינג

"אביב הגיע, פסח בא", ואיתו גם סאגה של נקיונות, קניות של אוכל ומתנות, סדרת ארוחות אצל משפחה וחברים, וכמובן המון מצה באינסוף וריאציות. בשבילי, פסח זו התקופה שבה הארון שלי מחליף עונה. זה הזמן להיזכר במה יש, מה אין, מה מיותר ומה צריך להשיג בזריזות! אל דאגה, אני לא מתכוונת לסכם עכשיו את היתרונות שבעריכת סדר תקופתי בארון. מה שכן, אני אספר לכן על שדרוג שהחלטתי לעשות. זה דרש טיפה עבודה, אבל התוצאות משתלמות!

אני מדברת על על 'פק"ל שופינג'. ואל תתנו לראשי תיבות האלה לעורר בכן אסוציאציות של צבא! הכוונה היא לפנקס קטנטן וקומקטי, שבו אתן עורכות רישום של כל הבגדים והנעליים שברשותכן. התוצאה היא שבכל מסע שופינג מתוכנן, או לא כל כך מתוכנן, את יכולה לדעת בדיוק אם יש לך כבר חולצה בגזרה כזאת, אם יש לך עם מה ללבוש את השריג, או למה יתאים הצבע של המכנס. כלומר, כל הארון אצלך בתיק - תמיד!

משימת בניית הפק"ל עלולה להראות תחילה כהרבה עבודה. אבל זה יכול להיות גם הרבה כיף, במיוחד אם את עושה את זה עם חברה. התוצאות מדברות בעד עצמן!

ספרו לי אם ניסיתן:)

חג שמח!


6 תגובות:

  1. פששש... רעיון גאוני! אבל זה נראה לי מזוג הדברים שאני ממש אתעצל לעשות :)

    השבמחק
  2. האמת אינה אני עוד שבועיים טסה לחו"ל ומתכננת שופיקנג רציני (כן כן, אני אמריקאית, זה קורה לנו) ובדיוק חשבתי לעצמי שהארון שלי מתפוצץ (ובכל כל זאת עדיין מתרחש המצב שבו פשטו אין לי מה ללבוש!!) ושאני צריכה לעשות סדר. נראה לי אם אני אעשה רשימה זה יעזור ממש :). לא שזה יעצור אותי מלקנות כל דבר שימצא חן בעני שם ;) חחחח...

    השבמחק
  3. קרן - הרעיון הוא לא למנוע קניות (רחמנא ליצלן!!!) אלא לקנות חכם יותר! על מנת שיותר דברים יתאימו ליותר דברים:)

    שיקסע יקירתי - זה מובן מעליו!גם רומא לא נבנתה ביום...אבל, במקרה ותגיע תקופה של שעמום-על וזמן בלתי מוגבל - שווה לזכור על הרעיון:)

    השבמחק
  4. זה רעיון שעבר לי בראש מספר פעמים, אבל מעולם לא היה לי את הכוח לבצע:) מה גם שאני בטוחה שאתפתה לקנות משהו ממש יפה גם אם הוא קשור יותר לארון של הבחורות באפגניסטן לזה שלי, בהנחה שישב ממש יפה (בחורות, כיסוי ראש זה ה-דבר עכשיו:) ).

    השבמחק
  5. בדיוק היום החלטתי לעשות את הפק"ל!! כבר סיימתי אותו, אבל עדיין לא התנסיתי בזה (עוד לא עשיתי איתו קניות), אבל זה יקרה בקרוב ואני חושבת שזה באמת יועיל לי בקניית בגדים, כי כל הארון שלי יהיה איתי ואוכל לבדוק מה מתאים למה:) תודה, רעיון מעולה..!

    השבמחק
  6. טלי - אם משהו ממש יפה יושב ממש יפה, אני חושבת שגם לקשור ידיים מאחורי גב ולהחביא את הארנק לא יעזור. הבגד יגיע לארון שלנו בדרך כזו או אחרת:)

    שרית - תתחדשי על הפק"ל!! מקווה שתהני ממנו:)

    השבמחק